وقوع پدیده گدایی پیامکی در کشور

ارسال شده توسط ادمین در 9 دی 1393 ساعت 00:32:30

وقوع پدیده گدایی پیامکی در کشور
رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: گدایی پیامکی در کشور در حال رخ دادن است و پیام های زیادی با مضمون گدایی پیامکی درکشور ارسال می شود.
 
به گزارش مهر، سرهنگ مهرداد امیدی صبح دوشنبه درنشست خبری اظهار داشت: اخیرا افرادی با ارسال پیامک های گروهی اقدام به گدایی پیامکی می کنند و در پیامک ها از هموطنان می خواهند با توجه به نداشتن تمکن مالی مبالغی را به حساب این افراد واریز کنند.وی ادامه داد: گدایان، شماره حساب یا شماره کارت خود را برای افراد پیامک می کنند و از آنها می خواهند مبالغی  را به عنوان کمک به حساب آنها واریز کنند.
 
رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در ادامه از شناسایی و دستگیر سلطان کلاهبرداری کشور در زندان خبر داد و افزود: این فرد که به دکتر حمید زاده معروف است از داخل زندان اقدام به کلاهبرداری  کارت به کارت کرده و به همراه 6 نفر از همدستانش به 900 فقره کلاهبرداری اعتراف کرده است. این متهم سابقه دار به سلطان کلاهبردای معروف است و در زندان روش های کلاهبرداری را به سایر زندانیان اموزش می دهد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080